úterý 4. září 2018

Po prázdninách, vzpamatovaná, brzo celá recyklovaná....

Konečně se cítím po dlouhé době opět poněkud konsolidovaně, zapršelo a je fajn 😀 Prázdniny byly nabité. Níže fotodokumentace, nebudu se rozepisovat, jen že spoustu krásných zážitků si člověk odveze i z rodné vlasti.

Tradiční výprava do Krkonoš na chalupu - spousta ještě nenavštívených míst, minimálně pro některé členy rodiny.

Vrchlabí, Hostinné, Jilemnice, Stachlberg

Sněžka, Aichelburg, Svoboda nad Úpou, cestou necestou na Hanapetrovu paseku

Výprava do Zlatých hor a na Osoblažsko za prababičkou.



Velká výprava do loupežnických skal Českého Švýcarska - parádní dovča.

Stará Oleška
 Janov, Hřensko
 ZOO Děčín, návštěva u prababi
 Soutězky
 Klíč
 Kytlice, Stará Oleška
 Jetřichovice

Dovolená s dědou a tetou na Slovácku a v Bílých Karpatech.

Uherský Brod, Vlčnov

Uherské Hradiště, Ostrožská Nová Ves, Hostětín, Bojkovice, Nový Světlov

Luhačovice
Žítková
 Výstup na Velkou Javořinu
Buchlov 

Loučení s prázdninami ve Vyškově na přísaze.
Hledej tátu!

A teď se můžeme vrhnout do recyklace naší domácnosti.

Konečně budu mít zase recyklační témata na blog 😀 Dnes jsem došila poslední oficiální NIKKO zakázku a nyní mě čeká velké vyklízení celé kuchyně, šicího koutku apod. Ke konci roku bohužel živnost pozastavím, neb musíme naši domácnost přizpůsobit novým potřebám a už nebudu mít místo pro větší než domácí šití, ale třeba jednou zase...



První recyklační akce proběhla už o prázdninách - jsem se rozhodla upcyklovat staré vajíčko a jsem z něj nadšená, tak snad ještě poslouží. 



Malých změn doznala i naše chodba, ale ještě jí chybí nový nátěr podlahy. A vůbec na mě sedá takové neutrální bílo-šedo-černo-dřevěné dospělé období - takže celá recyklace se ponese v tomto duchu - chodba, kuchyně, obývák. Prostě jsem se rozhodla dopřát si trochu mateřského komfortu a do naší kuchyně zakomponovat myčku, což ale obnáší trošku větší zásah do rozložení skříněk a instalací. A zase, když už se do toho bude kopat, tak radši pořádně, znáte to. To samé se týká sušičky, na tu už je příprava v chodbě od předminulého týdne nachystaná, na to naštěstí postačila nová zásuvka. Zatím jsem si z toho odnesla hlavně to, že je skvělé mít na blízku zlatého elektrikáře záchranáře a sousedy se známostmi, neb sehnat dnes řemeslníka, který by vzal tak malou práci, je opravdu nadlidský úkol 😏 A taky to, že mám velmi tolerantního muže, protože očividně se v našem 50 m2 bytě dá neustále něco předělávat 😍 Trochu mám strach z koordinace prací //abychom nevařili na campingovém vařiči v prázdné kuchyni měsíc//, ale snad to přežijeme. Naštěstí pomůžou naši tím, že mi odklidí na týden děti, takže budu moct makat, protože krom instalací, si chceme všechno zkusit udělat DIY. Práci zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat