středa 30. března 2016

Týden bez dítěte - zahrada...

Julinka je na prázdninách u "babičky Šátky" (rozuměj Šárky)...prý je zlatá... fajn, já aktivně odpočívám... příliš aktivně :-) Můj muž se koukl na účet a večer přišel s tím, že vidí, že jsem toho za ten den opravdu hodně stihla :-D IKEA, OBI, Tesco... Tak něco jíst musíme i když dítě není doma, prázdná zahrada je k ničemu a čas se krátí, takže dovybavuji spací koutek... 

Včerejšek a dnešek jsem věnovala dolaďování mé naprosto recyklované zahrádky s novými záhony. Všechno dřevo, kamení a kostky jsou co dům dal (naše bytovka nebo domy mých přátel). Vyvýšené záhony jsem chtěla z toho důvodu, že hlína je u nás moc jílovitá a těžká a nic skrz ní pořádně neproroste, takže všechno je takové nějaké deformované. Takhle jsem substrát dokoupila, různě posbírala a všechno to promíchala a doufám, že to bude mít efekt. Taky doufám, že se systémem cestiček a plůtků se mi bude lépe bojovat se slimáky, kteří letos určitě nevymrzli. No a je to takové přehlednější :-) V paletách, ze kterých je plot, jsou dlouhé truhlíky, kde se usídlí bylinky. Dnes jsem zasadila všechno, co to již snese - ředkve, saláty, hrách, mrkev, řepu, cibuli, jahody... zbytek se sluní doma na oknech. Teď jen aby pršelo! 


Se zlatou Julinkou toho stíhám dost, ale bez ní ještě víc :-) Takže máme umytá okna, uklizený celý byt, vypráno, vyžehleno, udělaný obrubník u pískoviště... určitě chci taky ještě něco ušít, přivrtat do zdi, plus pletu vestu Julce, vymalovávám omalovánky a jdeme na pár věcí z Jednoho světa. Ale stýská se mi!


Žádné komentáře:

Okomentovat