středa 4. ledna 2017

První vlaštovka pro tmavovlásku...

Tak které tmavovlásce bude slušet tenhle kousek vel. 38? Až ho pořádně nafotím, ušiji ještě jeden (pro sebe :-) ), dojdu na živnostenský úřad a zařídím dost dalších věcí okolo, bude k mání. A to fakt nevím, kdy to bude :-) Leda, že by ho někdo chtěl dříve na základě "dlouholetého" přátelství :-D. Každopádně bude se slevou - vsadka se hůř připíná - není to žádná velká funkční vada, ale zip drhne. Protože mě tedy opravdu nenapadlo, že spirála u kratšího zipu má i nepatrně menší zoubky... No, chybami se člověk učí. Zátěrové zipy už dávat nebudu, když nemohu dát na vsadku kratší zip. Budu dávat kostěné a přes zip krytku. To vyzkouším na mém, petrolejovém, neboť jsem se do žlutého zamilovala, jen ta barva mi fakt nesedne, jinak by byl můj tento. Současnou bundu asi dám k dispozici za velmi příznivou second-handovou cenu s jakkostní slevou :-). Taky na mém zkusím jiný typ kapes, zapínací. Plus chci ještě přidat odepínací fleecovou podšívku do mrazů (použitelná jako mikina). Tak tohle budou mé dva ukázkové modely s klasickými vsazenými rukávy, provedení na zakázku v požadované délce. Žluto-oranžový kousek má odepínací kapuci, náplety (bez děr na palec), stahování dole, v pase a u krku, hluboké kapsy bez zapínání. Má rozšíření pro těhotné - rozepínací boky. Má i přídavný díl pro nastavení a zapnutí kapuce při nošení. Do portfolia mě čeká ještě ukázková bunda s raglánovými rukávy, ať si každý může navolit střih a prvky, které potřebuje. Další výzva od kamarádky jsou odepínací rukávy... uff, ale jo, zkusím to. Plus mi tu leží ještě úplet na nákrčník, aby netáhlo při nošení na krk. Tak šup do toho, je to spousta práce!


Dnes jsem ušila dvě teplé kukly pro dva bráchy rošťáky, kteří vyráží na hory. Můj petrolejový soft taky dorazil a zase jsem neodolala a přidala nějaké ty úplety do zásoby pro holky... a to jsem se musela krotit :-) Ach jooooo...


2 komentáře:

  1. Teda to je paráda a ta žlutá je nádherná. Taky jsem si myslela, že mi žlutá nesluší (z fotky koukám si budeme podobné) a překvapivě jsem si koupila hořčicově žlutý kabátek, který mi slušel víc než stejný v tmavě modré! Ale ono ais i záleží na odstínu té žluté. Každopádně smekám, vidím kolik práce to muselo dát!

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, díky moc. Práce to je dost, ale mě to moc baví, už mám hotový i petrolejový pro sebe(to je moje barva :-) ) s jiným typem kapes, snad to sem zítra hodím :-) Dnes jsme i tento žlutý fotily s tmavovlasou kamarádkou, které ta barva sekne parádně! škoda, že je jí velký, ale třeba si ode mne nechá ušít 36 :-) Každopádně mě u tohoto čeká výměna zipu u vsadky, protože je to drhnoucí zapínání nepohodlné... Mě se ta barva hrozně líbí, možná ještě trošku víc v odstínu k zelené, prostě studenější, toto je taková do oranžová...ale není pro mne :-)

    OdpovědětVymazat