čtvrtek 28. září 2017

Díky Václave...

Dnešní svátek jsem si pohodově užila. Celý týden jen s jedním dítětem //Ale ano, miluji je obě, ale všichni dětní ví, jaká je to občas pohoda, být zase jenom s jedním, nedej bože s žádným :-D// a dnešek v houbařském duchu i s Petrem, tak, jak jsme chodívali s Julinkou, když byla malinká. Takové milé vzpomínky a uvědomění si času - jak to s těmi dětmi hrozně utíká. No houbařský ráj - všechny podzimní houby - bedly, ryzce, klouzci, suchohřiby... a těch mochomůrek - až oči přecházely, škoda, že se nedají jíst. Takže zimní zásoby v mrazáku, něco málo na sítu a zítra budou bedly. Jinak krásné opožděné babí léto si užívá i Emilka - "Vítejte u mě v domečku", zbožňuje houpačku a klouzačku, je opravdu nebojácná, jezdí dolů úplně sama. Pilně trénuje chůzi, tento týden už začala zkoušet chodit úplně sama bez jakékoli motivace. A taky jsme se nacpali malinami, které pořád ještě dozrávají. //Promiň Juli//


Taky jsem si udělala radost za vydělané penízky a opět trošku obměnila domácí detaily - neodolala drátěnému stolku z IKEA //Starší, vyráběný, konferenční stolek mají holky v obýváku na kreslení//; ušila nové potahy na polštáře //Chce někdo ty staré v šedo-růžovém nádechu?//; přeorganizovala jsem obrázkovou stěnu a dala jí trochu větší řád; hrála si s nasbíranými kameny z různých koutů Evropy; již dříve zasadila pěkné avokádo, které nám samovolně vyrostlo v našem kompostovém záhonku //Jaképak napíchávání párátek do pecky, nejlépe vyhodit ven a ono vyklíčí samo :-)//; doplnila již úplně přeplněnou výstavku Julčiných výrobků a prázdninových památek - až přijede, budeme ji muset nějak zredukovat. A holky dostaly nástavbu knihovny a krabice - Julinka mi pomáhala dělat větší pořádek v pokoji, aby to Emilka mohla z těch krabic každý den pěkně vytahávat a já to zase každý den mohla pěkně dávat zpátky :-D


No a trochu toho šití a jiných rukodělných činností - mám rozdělaný jeden azurovo-šedý kabát a taky jsem dodělala rychloobjednávku háčkované čapky - zima se blíží!



1 komentář: