úterý 23. října 2018

Po šesti týdnech komplet hotovo... a já se jen valím :-D

Takže k finalizaci recyklace to bylo šest týdnů a myslím, že jsme skončili tak akorát, neb můj noční odpočinek začíná být velmi nekvalitní....

Na novou, dubovou desku stolu jsem se moc těšila a jsem z celkové předělávky nadšená. Vůbec nevadí, že je stůl úzký. Linka je hned po ruce, takže se může odkládat tam, a co se týče průchodnosti, rozhodně to pomohlo hodně. 
Ledkové světlo je fajn večerní intimko. Trouba s novým termostatem peče super, akorát jsem si na tu rychlost už zvykla //Kuře se upeklo na 80°C za hodinu//, teď to zase nějak trvá😄. 
Čajový koutek se po minulém víkendu přesunul na hlavní linku, stejně tak došlo k praktičtějšímu přemístění příborů, prostě ještě jsme to trochu uživatelsky doladili😊 Myslím, že za to mohla na víkend přítomná baJana, ale měla pravdu 😄//Sem tam by se to přiznat mělo že?// 
Koutek u vysokých skříní je tedy čistě počítačově pracovní. A taky jsme trošku zateplili podlahu černobílým akcentem v obývacím koutě, no hned holky začaly cvičit, takže úspěch. O víkendu jsem si dopřála i trošku zeleně, kterou jsem tak nějak postrádala. Visí nad stolem, jsem si řádně zauzlovala.


Teď už jen večery s nohami na stole //na chvilku 😀//.

Žádné komentáře:

Okomentovat