pátek 4. ledna 2019

Nový rok plný očekávání...

Tak s novým rokem konečně přišel ten čas, kdy mi opravdu mentálně a hmatatelně došlo, že nás za chvilku bude doma víc... a nejen mně... Asi tak, jako když čekáte třetí dítě... přibližně 14 dní před termínem... To znamená dobalit věci do porodnice, dochystat všechno pro mimouše a možná přečíst všechny knihy, které donesl Ježíšek :-) //Ne, jednu mám v kufru do porodnice, kdybych se náhodou nudila 😉//

A taky vyrazit na Silvestra na hory, brodit se po kolena sněhem, užít si poslední chvíle relativní "časové, přebalovací a spací svobody", možná ještě zajet na Vysočinu... Uvidíme, jak si to ten malý a nehorázně se roztahující tvor naplánuje za mě 😘 Já tentokrát nechávám raději všechno plynout a nic si pro jistotu nemyslím 😊


A taky vytáhnout stroj a došít poslední věci, které jsem chtěla udělat. K dříve recyklované autosedačce přibylo lehátko, které dostalo nový kabátek. A ještě teplá medvědí hrací deka - materiál co dům dal. Tu zabavila hned Emilka na lego, tak snad tam potom budou polehávat spolu. No, doufám, že bez lega v nose, uších, puse 😅



Krásný nový rok se spoustou nových zážitků všem!


1 komentář:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpovědětVymazat