čtvrtek 28. dubna 2016

Overlock žije a šije!

Jupí, můj muž mi v pondělí vyzvedl v Čáslavi reklamovaný overlock! Žije a šije! Nejen díky opravě v rámci reklamace, ale i díky šikovnému nevlastnímu taťkovi, který má talent na všechno, i na odšroubovávání strženého šroubu, který nepodléhá záruce (radši nechci slyšet, co u toho říkal, mamka říkala, že si to vyslechla za mne :-D). Kromě něho dovezl ještě 48 domácích vajec. Jo, je to paráda stavit se doma v kuřátkové sezóně :-D Takže kromě pečení už můžu zase pěkně šít! Funkčnost jsem ověřila na šatech pro Julku - úpletový model pro parné léto.


No a konečně budu moct předat pěkně provedenou nosící softshellku, neb s overlockem se už nemusím stydět za rub mojí práce. Takže se na ní momentálně pracuje a zároveň zkouším druhou variantu kapes - na zip. Mám z ní zatím radost, doufám, že bude mít i nová majitelka :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat