čtvrtek 28. dubna 2016

Upcyklovaná výbavička...

Všechno to nějak rychle utíká a tak probírám věci a zjišťuji, co mi chybí, co bych chtěla a pro Juli jsem to neměla... No a nebyla bych to já, kdybych si neporadila s pár kačkama... Babi Šárka nám sehnala mou oblíbenou kapičkovou látku, já koupila metr modrého flanelu a vrhla jsem se do práce. V kojícím polštáři jsem zrecyklovala duté vlákno ze starých polštářů (vyměnila jsem je za staré dobré peří, to stačí naklepat a zas je ve formě). Julinčiny staré mantinely do postýlky dostaly nový povlak. Přibyla letní přikrývka, protože Julka byla zimní a do dek teď miminko balit nebudu. No a ze zbytků taky ty hračky a polštářek - já na těch mracích momentálně trochu ujíždím :-D


A jak budou skříně, čeká mě poslední věc, a to zorganizovat dětské věci, které se válí všude možně po bytě i po sklepě a už v tom nemám žádný přehled. Pak už může přijít...

Žádné komentáře:

Okomentovat