pondělí 27. června 2016

Co s plenkami...

Látkovky? U Julinky jsem to sice řešila, snažila se, pokud jsme byly doma, používat pár látkových, které jsem si na zkoušku koupila. Ale moc precizní jsem tedy nebyla, spíš byla na jednorázovkách. Naštěstí byla úplně bez plen už ve 20 měsících, tak se sama postarala o snížení své ekologické stopy :-) No, řekla jsem si, že bych teď mohla být trochu důslednější. Ale jelikož nejsem v ničem radikální, kombinovat beztak budu (když někde couráme, pak asi prostě na jednorázovky nedám dopustit), ale co budeme doma, tak se opravdu vynasnažím. Počáteční investice na látkovky mi přijde fakt velká a tak jsem se rozhodla náklady stáhnout pod 1 500,-. Objednala jsem si PUL na svrchňáky, froté a beránka na vkládačky, nějaký ten úplet, plus hodlám recyklovat všechny možné zbytky fleecu, atd., které mám doma. Do 1 500,- ale nepočítám čtvery plenky po Julce, ty mě tenkrát stály asi 1 700,-. Uvidíme kolik jich tedy ušiji za 1 500,- :-)

Dnes jsem ušila jedny newborn all-in-one podle obláčkových, co mám doma. Zbytek PUL z podložky na přebalování, fleece, froté a plyš, co jsem doma našla. Není to úplně ideální, ale vypadají docela OK, uvidíme, jak budou sloužit. Pak ušiji jen dvoje PUL svrchňáčky (neb se z téhle látky zle šije a vyjde to taky levněji) a doplním je úpletovými plenkami s froté a beránkem, které se budou měnit dle potřeby. 

Taky jsem dnes ještě sfoukla bombarďáky, kam se ty pleny určitě vejdou. Recyklovala jsem žluté tílko a doplnila o tenhle úžasný úplet od Nooteboom z Unua.

A protože se už prý všechno chystá k závěru (bože, nějak to uteklo, užila jsem si to?), už to beru opravdu odpočinkově, stroj nechávám sem tam odpočívat a beru do ruky po delší době jehlice a pletu podzimní svetřík pro miminko. Jo, jen tak ležet moc neumím :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat