čtvrtek 20. října 2016

Objevujeme opomenuté aneb když všude řádí rýma...

Tak je mám dokonce týdne doma obě, moje holky. Školka znamená líheň nemocí... Rýma a zvýšená teplota. Je fakt, že Julka aspoň dneska úplně v pohodě odpoledne usnula (taková malá výhoda), ovšem v noci se budí častěji než Emka, každá samozřejmě jindy, takže jsem si odpoledne zdřímla taky :-) Na druhou stranu je to příležitost probrat hračky a vytáhnout ty zastrčené. Koukala jsem, jaký pokrok ve zručnosti Juli udělala.




Quiet book dostala k druhým narozeninám, trvalo mi to asi půl roku, než jsem knížku dala po kouskách dohromady. Vytahuji tedy jeden z mých starších projektů. Je to čistě recy-hračka - všechno co dům dal a co moje mamka věnovala (její stokrát seprané svetry ze sekáče za 10 Kč jsou bezkonkurenční). To samé s Barevníkem. Vzorníky z Hornbachu a vzorované čtvrtky, po dvou slepené k sobě, dřevěné kolíčky s nalepenými kousky ze vzorníků. Už ty odstíny taky pozná a hlavně začala chápat princip hry :-) Co budeme dělat zítra?

Žádné komentáře:

Okomentovat