čtvrtek 6. října 2016

Podzim ve školce...


"Školka je i Vaše školka, prosíme o zapojení do podzimní výzdoby..." Dobře, za dva týdny budou mít děcka dýňové slavnosti, tak jsme se včera s Juli tematicky chytily. Zlatý, nakažlivý Pinterest. Našla jsem tyhle úžasné papírové dýně a super jednoduché netopýry.


Se šablonou dýně jsem se dělala asi půlhodinu, neb se mi nechtělo registrovat všude možně, abych si ji mohla stáhnout. No a z netopýra byla Juli nadšená, stačí vypotřebovat toaleťák (to ona dokáže velmi rychle :-) ) a pak už to je jen otázka černého papíru a pár minut práce. Taky jsme udělaly vlasatého ducha z vřesu. Dnes ráno jsme vše odnesly do školky, paní učitelka Alice si půjčila Emilku a krásně mi ji uspala, zatímco jsem věšela řetěz nad vchodové dveře. 




A v tomto týdnu jsem upřednostnila svoje děti před ostatními a vzhledem k venkovním teplotám jim ušila zateplené manšestráky. Využila jsem na zateplení zbylá firemní trička, která mi dala mamka a zbytky nápletů, manšestr je nový zbytek za pár korun. Dnes už ale zase šiji na ostatní :-) - jedny softshellky hotové!


Žádné komentáře:

Okomentovat