úterý 16. května 2017

Téměř letní provětrání šatníku...

Venkovní teploty rostou a přišel tedy čas zjistit, co bude moct Julinka nosit z loňska a co jí chybí. Zjištění bylo v jejím případě předvídatelné - ano, téměř všechno :-) Trochu děsivější bylo zjištění, že totéž oblečení může s klidem nosit i Emilka :-D Ano, Julie se stále bez problému vleze do kraťasů pro 12-18 měsíců a z Emilie rozhodně nepadají...

Každopádně jsem taky trochu pročísla zbytky látek a různé svršky od ségry a kamarádek, které mám naskladněné v pytlích a krabicích a Julinku trochu potěšila novými upcyklovanými kousky. Tak třeba mi tu zůstal pruh pololnu z kamarádových pruhovaných kalhot - Julka má tedy nové kraťasy. K pánskému vzoru jsem vybrala střih se šmrcovními holčičími vázačkami na spodním lemu. K tomu jsem jí střihla z teplákoviny ležérní širokou mikinu na chladnější letní dny a šila ji přiznanými švy z lícu. No a pak jsem tu vytřídila tašku od mojí ségry, jednu halenku jsem si pověsila do skříně a ze dvou udělala holčičí garderobu - puntíkované vínové šatky na léto a serióznější halenko-šaty, až půjde zase s tátou do divadla. Ještě to chce pásek a baleríny :-) 


PS: Julii se nejvíc líbila černá spodnička s krajkou pod bílou halenku, kterou jsem udělala z tílka od kámošky, ale hlavně! Bez té halenky :-) K tomu ještě přiběhla s obličejem počmáraným růžovou pastelkou, prý že má namalovanou pusu... Občas mě zaráží, jak hluboko geneticky jsou všechny tyhle záležitosti zakódované (pochybuju, že bych jí v tomhle dávala extra vzor s tím mým hranatým batohem), když s nimi dokáže vyrukovat tak malý dítě :-D  No, potěš, pánbůh s námi!!! A Emilce taky určitě něco ušiji, ale od čtvrtka až do konce měsíce máme dovolenou, takže až v červnu :-)

1 komentář: