čtvrtek 1. června 2017

Dva týdny plné zábavy i "zábavy"...

Předminulý čtvrtek jsem se vydala s holkami směr Čáslav. Byla to naše první zastávka při jízdě přes celou republiku. Vyrazily jsme na můj třídní sraz s gymplem. Důchodců se asi sejde víc, ale i tak to byl moc fajn, skoro jako bychom se rozešli včera. Nostalgicky jsme se srazili v kempu ve Zbýšově. Je to fakt retro, navíc se ochladilo a tak to holky odnesly horečkami, ale předtím jsme stihli otestovat rybník nohama (to Juli asi položilo :-( ), pěkně se prošli a završili to hřištěm v Březové (to už nejspíš hořely...). Z třídenních horeček se vyklubal počínající zápal plic - ještě že má mamka kamarádku dětskou doktorku, dostaly ATB (u Julky první, což považuji v 3,5 letech za úspěch, Emka se bohužel už ve všem sveze s ní, ty jejich pusinky...). U babičky se holky pokochaly aspoň novými přírůstky. Juli je ráda krmí, Emilka z nich má poněkud strach :-)


Další víkend jsme měli naplánován přesun do Děčína, kde Petr běžel svou první stovku - Libouchecký ultramaraton. Nejdřív jsem myslela, že zůstaneme u našich, ale odjížděli pryč a sama jsem zůstávat nechtěla, tak jsme holkám ještě ve čtvrtek ráno nechali přeměřit CRP, obě se zlepšily, tak jsme to prubli a do Děčína vyrazili všichni. A bylo to taky fajn :-) Babičce jsme posekali obě zahrady, trochu jí snad potěšili svojí přítomností. Petr v sobotu stovku odběhl na krásném 5. místě. Je to cvok, všichni jsou. Občas mu tu výdrž závidím, dovedu si představit, že tohle ultra běhání má něco do sebe. Asi jako měsíční jízda na kole. Není to prostě nudných 6 km denně na stejném okruhu, je to taková rychlá turistika :-D. Ach jo, moje vůle na tohle není stavěná a navíc na to asi nemám ani kdy trénovat - naše děti nemůžou mít bláznivý oba rodiče, kdo by se o ně staral :-) 

Holky všem ukázaly to nejlepší z jejich repertoáru. Doma je největší zábavou všelijaké mučení - Emka se po Julii strašně ráda válí. Taky předvedla svou nenažranost a um dostat jogurt i do ucha. Rozsypaná suchá kaše je taky moc dobrá! A pivo (nealko) opravdu neodolatelné. Emilka si už suverénně stoupá, vylézt na sedačku není žádný problém, je to silačka... Ach jo, období neustálého střehu je tu.... 

A občas je parádní nebýt chvíli doma, třeba jsem se těšila, jakou džungli najdu na zahradě. A našla, paráda :-)


No a včera jsem si naordinovala šití sportovních kraťasů na letní výšlapy (s nápletem v pase, sednou na každou postavu) a odpoledne vyrazila na výprodej látek, který pořádaly holky z DupeTo. Tak mám pěknou várku úlovků, budu muset zase poskládat skříně :-)


5 komentářů:

  1. Tu zahradu máte u bytového domu? Vypadá skvěle. Tip na kraťasy super, jsou z úpletu?

    OdpovědětVymazat
  2. Matildo, ano, je to pidi zahrádka u bytovky v rámci společného pozemku, bylo mi svoleno si ji tam udělat :-) Je to už několik let amatérské práce a zlepšování těžké půdy, letos už vypadá konečně k světu :-) Jsme pořád docela v pohybu, takže musí být nenáročná a velikostně nakonec úplně stačí. Kraťasy jsou z letního softshellu a pás na zádech od kapsy ke kapse je z nápletu se všitou gumou.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, ráda bych se zeptala, zda by bylo možné si od Vás koupit střih na kraťasy z fotky. Jsou moc hezké a vypadají skvěle. Děkuji Jana V.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer, díky za dotaz, ale asi Vás nepotěším, nemám na ně žádný konkrétní střih, už ani nevím podle čeho jsem je šila - jsou to jen zkrácené kalhoty se sníženým pasem, s tím, že nahoře je širší pás, kde je zadní díl nahrazen úpletem s gumou - já si všechno upravuji na koleni - byl to spíš jen tip na to jak si upravit vlastní střih - zadní díl pásku nahradit úpletem s gumou. Není to nic moc těžkého, pokud byste měla střih na dobře padnoucí kalhoty. Já používám hodně Burdu, pak si střihy upravuji.

    OdpovědětVymazat