pondělí 28. května 2018

Tak nějak zpomalená a unavená...

Už jsem dlouho nenapsala ani řádku, vím o tom, myslím na to, ale je to tak nějak v souvislosti a tím, že se toho hodně dělo. Byla jsem nějakou dobu na holky sama, neb můj muž vedl poslední zátah na svou disertaci (úspěšně, teď ještě ty státnice). Šila jsem poměrně hodně věcí, ale neměla už síly na jejich prezentaci tady - kolekce triček, sedm jednobarevných triček pro kamarádku, dvě soupravy, kalhoty,... a už ani vlastně nevím co všechno. No a vše se momentálně přelilo do nějaké únavové fáze, kdy se mi do toho psaní ani moc nechce, takže to tu nechávám trochu ladem, ale třeba to zase přijde 😊 Večery trávím naprosto jednoznačně odpočinkem a sama se sebou... Šití už převádím taky do prázdninového módu, resty téměř dodělány, už se chystáme po různých týdenních výletech, takže času moc nebude. 
Níže jen ochutnávka:




Uvidíme, kdy se dostanu zase do blogově terapeutického módu, teď spíš zpomaluji tempo, nějak to potřebuji. 

Žádné komentáře:

Okomentovat