pondělí 11. února 2019

Deky v procesu...

Deky/přehozy pro moje holčičky jsou již zdárně v procesu. Sice se nechodím odpoledne dospat a tenhle čas si kradu momentálně na nekonečné řezání trojúhelníků 22x16 cm, ale určitě to bude stát za to. Udělala jsem si radost a pořídila řezací podložku, pravítko a kolečko - je to rozhodně mnohem rychlejší než nůžky, takže mi to snad nebude trvat celý rok 😊 

Zatím mám nastříhanou deku pro Emilku, teď pracuji na Oliviině. Hotová mám věnování a "jmenovky", které jsem ještě trochu přehodnotila a nakonec budou jako kulatá aplikace. Jsou přenesené z vytištěných předloh pomocí přenosového média a dokreslené fixem na textil. Ještě mám v úmyslu je trošku barevně vyšít, ale to až asi průběžně někdy po večerech na hotových dekách.


Příští týden má Julinka ve školce karneval a čeká na mě nový kostým jako každý rok. Teď u nás frčí Statečná Vaiana a Juli se rozhodla jít za zelenou Te Fiti, tak jsem zvědavá, co splodím 😀 Toť tedy úkol na víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat