pondělí 10. září 2018

Recyklace domácnosti - týden první - chodba...

Tak dnes jsem dokončila "uklidnění" naší chodby

Už na jaře jsem předělala výklenek na bundy - tyč na věšení kabátů a bund místo přetékajících háčků (zlatá IKEA, tam vždycky najdu, co potřebuji). K čemu jinému mě mohlo inspirovat každoroční protočení sezónního šatníku že? Zbavila jsem se tyrkysové výmalby ve výklenku. Pořídila černé textilní přihrádky do skříně, každý tak má svou krabici na venkovní oblečení, čepice, šály, cokoli. Sladila krabice na ukládání "nezbytností". Taky jsem modré rámečky od zásuvek a vypínačů natřela na černo //jo, jde to a drží to dobře, normální Balakryl, 3 vrstvy//, stejně tak malé zrcátko, z kterého jsem vyrobila věšák na klíče. Ten černo - šedo - bílo - přírodní koncept mě chytal už tehdy.
 
No a minulý týden, s chystaným příchodem sušící kamarádky, jsem tu proměnu dotáhla natřením podlahy na šedo, ať může kamarádka klidně spočinout ve svém výklenku s novou zásuvkou. Původně jsem přemýšlela nad kamenným kobercem nebo kvalitním šedým linem, ale vzhledem k tomu, že stále nevíme, kam se bude naše bydlení posouvat, tak jsem se rozhodla to ještě nechat být a jít nejjednodušší cestou. Natřeno co dům dal, barva namíchaná. Původní šedý běhoun byl na mě už moc //moc šedé//, takže jsem vše doladila do přírodní béžové. Přidala o víkendu vyrobený věnec z eukalyptu, který krásně zamaskoval poměrně nevzhledný zvonek a dodal trochu zeleně někam, kde není téměř vůbec světlo a nic rostoucího tam být nemůže //Omlouvám se přírodě, je plastový, ale slibuji, že tu bude na věky věků, neb jsem opravdový nemohla nikde sehnat... na druhou stranu, bůh ví, odkud ten opravdový dováží...// a dnes jsme přidali nový "dětský metr růstu".


Takový ten metr, když už víte, že vám futra nebudou stačit. Hlavně něco, co se dá zase odmontovat a v případě nutnosti přemístit //to futra nejdou//. Takový ten metr, kde se holky budou moct porovnávat, jak rychle rostly. Metr, který bude ozdobou. Podklad je březová překližka, kterou jsem vyfasovala směnným obchodem za opravené suché zipy u bundy. A pak už jen černý matný Balakryl, maskovací páska, štětec a nápad. No a taky dlouhý metr, tužka a přenesení výšek z futer. HOTOVO! Schválně, kdy nás přerostou 😀.


1 komentář:

  1. Nicol, ten metr je supeer! A všechno ostatní taky.. A gratulujeme ke třetímu "stromečku" :)

    OdpovědětVymazat