čtvrtek 20. září 2018

Týden druhý - nečekaně stíhám nad rámec plánu....

Minulý víkend byl docela náročný - rozebrat kuchyň není žádná sranda, a o to větší sranda bude dát ji zase dohromady 😂 Police plná krabiček se šroubky, svorkami a jiným kovovým harampádím - snad si pamatuji, co je od čeho. Díky taťko za pomoc s demontáží! A taky díky za odvoz holek za baŠárkou… Díky baŠárko za týden bez holek, díky tomu rozhodně stíhám nad rámec mého původního plánu, respektive po dnešku mám pocit, že s nimi doma by to fakt nešlo - vůbec!

 

Pondělí až čtvrtek jsem byla v plném zápřahu. Díky sousedům a elektrikářovi za pomoc s rozkopáním a odnesením přizdívky. Až bude zase trouba na svém místě, máte u mne každý celý plech něčeho dobrého.  Díky elektrikářovi za předělání zásuvek a světel, díky instalatérovi za UUUUPPPPPSSSS pěknou díru ve zdi a novou přípravu na odpad a vodu. Toť pondělí a úterý. No a ve středu už jen já sama, neposkvrněná zednice - hrubá, lepidlo, sádra, lžíce, hladítko - na první zkušenost s takovou dírou, myslím, docela dobrý😁 

Čtvrtek - bruska, rouška a hadr - vykašlávat prach budu ještě týden a utírat ho ze všeho v bytě taky 😀 A v mezičase schnutí byl čas na malinké projekty - z modrých rámečků na zásuvky a vypínače černé, nová světla nad stůl z kroužků na garnyže a bytelné, nepadající nohy pro kuchyni. Moje truhlářská dílna v garáži voní lazurou, nohy schnou, jen s tou barvou se mistr tesař trochu utnul - měl to být hezký nahnědlý dub, ale podezírám někoho z nalepení samolepky dub na lazuru barvy oranžová!!!! No, tak nějak jsem se to pokusila zachránit, uvidíme, co z toho bude, přinejhorším to jistí Balakryl 😕

Takže skóre čtvrtečního odpoledne - všechna špinavá práce hotova, nachystáno na naolejování podlahy, které proběhne v neděli před odjezdem pro holky. Doma se už taky hřeje podnoží pro recyklovaný zúžený jídelní stůl, díky Dane!  Nová stolní deska objednána. Takže pátek a sobota - jak se vrátí muž z posledního týdne výcviku (a že si to umí zařídit), můžeme už pověsit zpátky horní skříňky, zajít na ty HOUBY, když tak pěkně rostou a na nějaké dobré jídlo, neb vařit si doma v campingovém stylu není nic moc, já to ráda o dovolené, ne doma 😋 Podlaha bude mít 4 dny naší nepřítomnosti na vyschnutí, pak nastoupí obkladač a na dodělávku elektrikář. No a pak zase to harampádí nějak nanosit zpět a sestavit, to bude fakt rébus.... Ale už se moooc těším!


2 komentáře:

  1. Teda Nicol, pět klobouků dolů..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vám přeju. Já jsem totálně ve skluzu. Včera mi došel šroubový kompresor a já nemám ještě ani v dílně natahanou vzduchotechniku a rozvody vzduchu. Co se dá dělat. Ale tak já nepotřebuju honit žádné termíny. Mám to jen jako takového koníčky – teda docela dost drahého koníčka... Ale možná do budoucna bych se tím chtěl živit. :)

    OdpovědětVymazat