středa 24. února 2016

Dnešní počiny a radosti.../Today's activities and pleasures...

Asi poslední dobou přitahuji různé doručovací zádrhele. Látku na Petrovi kalhoty jsem zaplatila převodem a oni to pošlou dobírkou, no tak jsem to poslala po pošťákovi zpět, ať si to pošlou ještě jednou. K duhu jim, že se ráno omluvili sami :-) Ale už mám doma softshell na mojí bundu, jupí! Nakonec mám trochu jiné barvy než jsem plánovala - bych se jich nikdy dohromady nedočkala, neboť byla pokaždé nějaká barva vyprodaná. Navíc ten peříčkový softshell jsem tam nemohla nechat, bude veselá, takže tak :-) Tahle bunda je v mých představách tak trochu podnikatelský prototyp, takže uvidíme, jak se povede.
Dnes jsem také došila slíbené kapsáře na přezůvky pro Kaprálův mlýn, tak snad budou sloužit! 
/Finaly, softshell pack for my new jacket has arrived! And I've finished shoe storages for the Kapraluv mlyn Scout Environmental Education Centre, hope will serve well!


Žádné komentáře:

Okomentovat