pondělí 22. února 2016

Podovolenková výprava do Hornbachu a IKEA...

Po týdnu na zamlžené Vysočině, kde jsme se mohli tak akorát rozmočit v nádherném bazénu v Novém Městě na Moravě, mi hlava zase pukala vším, co chci dodělat. Taky jsem ve schránce netrpělivě očekávala poukázku do IKEA a byla tam! Takže jsme s Julinkou vyrazily na velký nákup a dodělaly pokojíček. Koupily jsme matraci na horní postel, mammutí židličky a poličku pod tabuli. V Horbachu jsme koupily překližkové desky a laťku. No a taky další plechovku bílého Balakrylu (asi si začnu zapisovat jeho roční spotřebu, vážně!). Taky jsme přidaly nějaké obrázky ze starého pokoje. Zbývá ještě domalovat mráčky i nad horní postel.

Takže naše nové vychytávky:
  1. starý černý stolek LACK, který trčel v prádelně, jsme natřely a doladily ho tabulovou tapetou od babi Šárky, no a taky úložnými prostory co dům dal;
  2. tabule z obrázku a poličky na rámečky MOSSALANDA, doladěný židličkou, kterou ještě dobarvíme (dárek od Zuzky a Kamila došel nového využití, snad se nebudou zlobit, ale myslím, že mají pro mé tvůrčí počiny porozumění);
  3. ochrana zdi za postelemi s mnoholičným využitím.

A protože zbyla tabulová tapeta, tak jsem udělala pořádek ve špajzce a konečně si vyrobila dlouho plánované etikety. A taky mám konečně další sbírku, tentokrát polštářů - z mnou potištěné látky, z plstěných svetrů, z mikiny ze sekáče a z látek, které mi zbyly :-)


A dnes jsem si konečně objednala softshell na mou novou bundu a taky látku na dárek pro mého muže. Takže se bude zase šít!


Žádné komentáře:

Okomentovat