středa 15. března 2017

Modrá je dobrá... i pro kaktusy...

Zase ta modrá, přišlo na mne opět nějaké modré období :-) Prostě s bílou moje barva. Dostala jsem totiž nové prostírání v oblíbeném azurově-mátovém odstínu (dobře, něco mezi modrou a zelenou). A tak jsem to vylila i na květináče pro přesazení kaktusů. Rozumějte, kaktusy jsou jediné rostliny v našem bytě, jinak šlo vše pryč kvůli vlhkosti. Taky je téměř vůbec nezalévám... Tak jsem se rozhodla, že jim zase trošku péče věnuji - více prostoru a jarní zálivka. Jsou v pokojíku, tak i květináče dostaly dětský rozměr. Pak jsem tu stejnou barvu vylila i na opěradlo Julčiny židle, která dostala kosmetický nátěr, neb byla již značně ožuchaná (zapatlání se nepočítá).


Na sobotu jsme pozvaní na oslavu narozenin Julčiny kamarádky, tak jsme dnes vyráběly přáníčko a malinký dáreček. Žádné nosit nemáme, což chápu, ale aspoň drobnost je snad slušnost - háčkovaná korunka se do nějaké krabice určitě vejde. Julka mne pořád překvapuje zručností - stříhání jí jde lépe a lépe, obdélníky/dárečky jak vyšité...



Žádné komentáře:

Okomentovat