středa 22. března 2017

Pyžamko pro osmiměsíční zmrzlé zlato...

BaŠárka se konečně dočkala! Již může vymazat z mozku větu: "Už jsi jí ušila něco z toho pěknýho kousku flanelu?" Již ušila :-) Ten kousek/zbytek flanelu mi věnovala paní z obchodu s látkami v Čáslavi jako přilepšení k nákupu. Já ho teda chtěla zaplatit, ale ona nic nechtěla :-) A rukávy jsou z dědovy zabavené firemní mikiny. To ne já, to baŠárka. DědaPa si mi stěžoval, že ji donesl domů z práce, ani se nenadál a baŠárka mu ji ukazovala rozstříhanou, prý dobrá teplákovina pro Niku :-), tak takhle to u nás chodí... Náplety jsou z různých odstřižků, já vím proč nic nevyhodím, horší je to vždycky v pravý čas najít. 


Za pět dní bude tomuhle zlatíčku osm měsíců. Péruje na všech čtyřech, má jeden zub a je to cvičená opička: mává "pápá", dělá "pacipaci" a ukazuje "Jak je velká Emilka? Táááák..." No, když ji srovnám s Juli, tak musím konstatovat, že je každá povahově úplně jiná :-) Slavíme nemocné, to nám donesla zase Juli ze školky, ona už se z toho vylízala, tak jsme s Emkou obě převzaly žezlo. A teplé pyžamo se bude ještě minimálně dva dny hodit - pomalu nám klesá teplota v bytě, neb se nám cosi pokazilo a naše turbo se prostě rozhodlo stávkovat... jako na zavolanou, ví kdy si vybrat volno - na pátek je objednaný (už dlouho) servis... Akorát to hlásí chybu v odtahu spalin, takže na zítra ještě rychle povolán kominík... Jsem zvědavá, co to bude za problém. A už se těším na sprdunk od jednoho nebo druhého... ano, tuším, že to bude naší vinou, v údržbě jsme flákači, takže to flákačství přehodnocuji - předsevzetí - 1x do roka... Tak se myjeme v lavoru s vodou z rychlovarné konvice, Petr v práci, moje vlasy budou muset počkat (s tou rýmou a kašlem tu ledárnu na hlavu nedám), nádobí spotřebuje dvakrát tolik jaru (promiň přírodo) a topím troubou - tvarohová bábovka, mňam, to taky zahřeje na srdci, hlavně s lipovým čajem...


Žádné komentáře:

Okomentovat