čtvrtek 2. března 2017

Nové kousky, hodně práce...

Dlouho jsem nepsala, nějak se mi nedostávalo času. Emilka najela v půl roce na pravidelný denní režim, dopoledne hoďku až dvě spí, takže šiji. Udělaly jsme si s holkami výlet do Děčína, aby se podívala Emka konečně na své praprarodiče. Julinku jsme umístili na pár dní k baŠárce. A tak jsem toho zase dost stihla :-) Zelený kabát pro Alenku, soupravu pro Terezku, opravit a oživit nejmenší soupravu po Julince pro Emilku. 

Vyřídit hodně předběžného běhání okolo tajné operace "Maringotka". Vyžehlit metrovou kopu prádla. Vytřít podlahu. Jen abyste věděli, co zanedbávám a kde beru čas :-) Připravit ceníky, nafotit detaily kabátů, začít pracovat na FB stránkách pro můj kšeft... Na ŽÚ jsem nedošla... Připravit se na další kabát pro Aničku. A tak.... 

Emilka začala lézt, nejlepší je požírat nohy od židlí a stolů, kolečka od postýlky... Na Valentýna ji vylezl první zub, teď mi málem ukousla ucho, protože hrozně moc touží sníst moje náušnice...

Dnešek je věnovaný práci na PC - blog, vlajka pro Tisíc mil, návrh loga pro bratránka... A už mám doma nového šicího kamaráda, zvykám si, ale šije krásně potichu, zatím :-)

V jednom kole, dobrý pocit z každého dne, kdy něco nového vznikne a něco zažijeme...

Žádné komentáře:

Okomentovat