úterý 14. března 2017

Týden "volna"...


Kabát jsem dodělala nečekaně rychle, takže do dalšího nedomácího šití mi zbývá týden. Včera jsem si s holkami poseděla, zablbla, pohrála, přečetla si časopis,... skoro nespala, neb Emilce se nejspíš klube další zub... Naplánovala pár návštěv a víkendovou rodinnou pohostila. Každopádně mi zbyl čas na Emilčinu novou jarní teplákovku z téhle rozkošné teplákoviny, kterou jsem už půl roku schovávala. Kalhoty jsou z 30 let staré teplákoviny, kterou schovávala baJana :-D Pravděpodobně z toho měl mít teplákovku Petr :-), kvalita horší, ale drží a je teplá.

Emilka se plazí o sto šest, péruje na všech čtyřech, takže to vidím už jen jako otázku času, kdy mi skončí poměrně svobodné časy nehlídání :-)

A úplně jsem se zapomněla pochlubit dárkem pro baŠárku k únorovým narozeninám (protože to měl být dárek že, nemůžu to hned strkat na web). Devět hrnků s rustikálním razítkem  barvy tulipánových listů :-) Razítko porcelánovou barvou je tak nedokonalé, až se mi strašně líbí. Guma prostě trochu klouže, ale k našim se to myslím přesně hodí, trocha té nedokonalosti :-)


V příštím článku přesazujeme kaktusy a natíráme židli Nicol... Květináče jsou připravené, jen ta hlína na kaktusy je zatížená na dně kufru auta asi 300 litry zahradnického substrátu a pytlem písku do pískoviště, od neděle to nikdo nevyndal a já to fakt asi neunesu... :-)

2 komentáře:

  1. Ten medvěd na zadku! Skvělé.. A hrnky parádní. Já už mám dva roky fixy na porcelán a pořád ne a ne se odhodlat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vytáhni je a odhodlej se, určitě máš na Pinterestu poschovávaných tisíc inspirací jak je využít :-)

    OdpovědětVymazat